دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال

هر گونه بازاریابی که از دستگاه های الکترونیکی برای انتقال پیام های تبلیغاتی و اندازه گیری تأثیر آن استفاده می کند. در عمل ، بازاریابی دیجیتال معمولاً به کمپین های بازاریابی اشاره می کند که در رایانه ، تلفن ، رایانه لوحی یا سایر دستگاه ها ظاهر می شوند. این می تواند انواع مختلفی داشته باشد ، از جمله ویدئوهای آنلاین ، نمایش تبلیغات و پست های رسانه های اجتماعی. بازاریابی دیجیتال اغلب با "بازاریابی سنتی" مانند تبلیغات مجلات ، بیلبوردها و پست مستقیم مقایسه می شود. به طرز عجیبی ، تلویزیون معمولاً درگیر بازاریابی سنتی است.

آیا می دانستید روزانه بیش از 3/4 آمریکایی ها آنلاین می شوند؟ نه تنها این ، بلکه 43 بیش از یک بار در روز ادامه می یابد و 26 “تقریباً دائماً آنلاین هستند.

این ارقام در بین کاربران اینترنت تلفن همراه حتی بیشتر است. 89 درصد آمریکایی ها حداقل روزانه آنلاین می شوند و 31 درصد تقریباً دائماً آنلاین هستند. به عنوان یک بازاریاب ، استفاده از دنیای دیجیتال با حضور تبلیغات آنلاین ، با ایجاد یک نام تجاری ، ارائه یک تجربه عالی از مشتری که مشتریان بالقوه بیشتری را نیز به همراه دارد ، با یک استراتژی دیجیتالی مهم است.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال که بازاریابی آنلاین نیز نامیده می شود ، تبلیغ برندها برای ارتباط با مشتریان بالقوه با استفاده از اینترنت و سایر اشکال ارتباطات دیجیتالی است. این شامل نه تنها ایمیل ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات مبتنی بر وب ، بلکه پیام های متنی و چند رسانه ای به عنوان یک کانال بازاریابی است.

در اصل ، اگر یک کمپین بازاریابی شامل ارتباطات دیجیتالی باشد ، بازاریابی دیجیتال است.
بازاریابی ورودی در مقابل بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال و بازاریابی ورودی به راحتی اشتباه گرفته می شوند و دلیل خوبی نیز وجود دارد. بازاریابی دیجیتال از بسیاری از ابزارهای مشابه بازاریابی ورودی - ایمیل و محتوای آنلاین ، برای نام بردن چند مورد استفاده می کند. هر دو برای جلب توجه مشتریان احتمالی در سفر خریدار و تبدیل آنها به مشتری وجود دارد. اما دو رویکرد دیدگاه های متفاوتی از رابطه بین ابزار و هدف دارند.

بازاریابی دیجیتال در نظر می گیرد که چگونه هر ابزار جداگانه می تواند مشتریان احتمالی را تغییر دهد. استراتژی بازاریابی دیجیتال یک برند ممکن است از چندین پلتفرم استفاده کند یا تمام تلاش خود را بر روی 1 پلتفرم متمرکز کند.

بازاریابی ورودی یک مفهوم جامع است. ابتدا هدف را در نظر می گیرد ، سپس ابزارهای موجود را بررسی می کند تا مشخص کند کدام یک به طور م customersثر به مشتریان هدف می رسد و سپس در کدام مرحله از قیف فروش باید اتفاق بیفتد.

مهمترین نکته ای که در مورد بازاریابی دیجیتال و بازاریابی ورودی باید به خاطر داشته باشید این است که به عنوان یک متخصص بازاریابی ، لازم نیست بین 2 مورد را انتخاب کنید. در واقع ، آنها بهترین کار را با هم انجام می دهند. بازاریابی ورودی ساختار و هدف بازاریابی دیجیتالی م toثر را برای تلاش های بازاریابی دیجیتال فراهم می کند و مطمئن می شود که هر کانال بازاریابی دیجیتال در جهت رسیدن به یک هدف عمل می کند.

 انواع دیجیتال مارکیتنگ

 بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیک ها و کانال های دیجیتالی متعدد برای ارتباط با مشتریانی که بیشتر وقت خود را آنلاین سپری می کنند تعریف می شود: از خود وب سایت گرفته تا دارایی های تجاری آنلاین یک کسب و کار - تبلیغات دیجیتال ، بازاریابی ایمیلی ، بروشورهای آنلاین و فراتر از آن - طیفی از تاکتیک ها وجود دارد که زیر چتر "بازاریابی دیجیتال" قرار دارد.

بهترین بازاریابان دیجیتال تصویری واضح از نحوه پشتیبانی هر کمپین بازاریابی دیجیتال از اهداف اصلی خود دارند. بسته به اهداف استراتژی بازاریابی ، بازاریابان می توانند از طریق کمپین های رایگان و پولی که در اختیار دارند از کمپین بزرگتری حمایت کنند.

به عنوان مثال ، یک بازاریاب محتوا می تواند مجموعه ای از پست های وبلاگ را ایجاد کند که از طریق کتاب الکترونیکی جدیدی که کسب و کار به تازگی ایجاد کرده است منجر به ایجاد راهنمایی می شود. سپس بازاریاب رسانه های اجتماعی شرکت ممکن است به ارتقاء این پست های وبلاگ از طریق پست های پرداخت شده و ارگانیک در حساب های رسانه های اجتماعی این تجارت کمک کند. شاید بازاریاب ایمیل یک کمپین ایمیل ایجاد کند تا کسانی که کتاب الکترونیکی را بارگیری می کنند اطلاعات بیشتری در مورد شرکت ارسال کنند. ما در یک دقیقه بیشتر در مورد این بازاریابان دیجیتال خاص صحبت خواهیم کرد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کاربرد پرسونا در ایمیل مارکتینگ

۷ تعریف پایه‌ای سایت و کسب و کار اینترنتی که باید بدانید !

مدل کسب و کار چیست؟