ریست پسورد اینستاگرام با شماره

اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی تلفن همراه در جهان است. گاهی اوقات می خواهید رمز عبور اینستاگرام خود را بدون داشتن ایمیل یا شماره تلفن بازنشانی کنید. اما روش چیست؟ در زیر به طور کامل توضیح خواهیم داد.

به طور کلی ، اینستاگرام به شما امکان می دهد گذرواژه خود را از چندین طریق بازنشانی کنید ، مانند ارسال پیوند به ایمیل یا ارسال پیام متنی. اگرچه این روشها عالی هستند ، اما گاهی اوقات به تلفن همراه یا ایمیل خود دسترسی ندارید یا شماره خود را در اینستاگرام ثبت نکرده اید . ،
 بنابراین برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک در این مورد ، باید راهی وجود داشته باشد که از طریق آن بتوانید بدون ایمیل یا شماره بازنشانی موبایل اینستاگرام را انجام دهید کلمه عبور. 
 
در این مورد ، نه تنها یک روش بلکه چندین روش مختلف وجود دارد که در زیر به طور کلی توضیح خواهیم داد.

 مرحله 1: ابتدا برنامه Instagram را در تلفن android یا ios خود باز کنید و نام کاربری خود را در قسمت خالی وارد کنید و بدون وارد کردن رمز عبور ، مانند تصویر زیر روی ورود ضربه بزنید:

نحوه بازنشانی رمز اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

مرحله 2: اکنون صفحه ای ظاهر می شود که می گوید حساب خود را بیابید. در اینجا شما قبلاً نام کاربری خود را وارد کرده اید.

اکنون فقط باید روی دکمه Next ضربه بزنید همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است همچنین بخوانید: FRP BYPASS یا نحوه دور زدن تأیید حساب Google

بازنشانی رمز اینستاگرام

مرحله 3: پس از این ، صفحه ای با نام Access Your Account و در این صفحه ، سه گزینه به عنوان را مشاهده خواهید کرد

    ارسال یک ایمیل
    ارسال یک پیامک
    برای ورود با فیس بوک

با استفاده از آن می توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید ، فقط گزینه ارسال پیامک را انتخاب کنید.

با این حال ، می توانید رمز عبور خود را با استفاده از ایمیل ثبت شده خود در اینستاگرام و به سادگی با برنامه فیس بوک تغییر دهید.

مرحله 4: حالا اگر شماره تلفن شما در حساب اینستاگرام شما ثبت شده است ، یک پیام پاپ آپ مشاهده خواهید کرد که می گوید SENT! همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. این بدان معناست که اکنون می توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید:

مرحله 5: اکنون پیامی از طریق اینستا با پیوند کد بازنشانی خود دریافت خواهید کرد ، فقط برنامه پیام رسانی خود را باز کرده و روی پیوند وب سایتی که به تازگی دریافت کرده اید کلیک کنید. نمونه ای را در تصویر زیر مشاهده می کنید:
تبلیغات

نحوه بازنشانی رمز اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

مرحله 6: وقتی روی پیوندی که دریافت کرده اید کلیک کنید ، صفحه ای برای بازنشانی گذرواژه Insta شما باز می شود.

اکنون فقط یک گذرواژه جدید وارد کنید و روی بازنشانی گذرواژه همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است کلیک کنید همچنین بخوانید: نحوه افزودن دکمه دوست داشتن فیس بوک در Blogger

مرحله 7: اکنون رمز عبور خود را با موفقیت بازنشانی کرده اید. اکنون برنامه Insta خود را دوباره باز کنید و نام کاربری و رمز عبور جدید خود را وارد کرده و دکمه ورود را فشار دهید

اکنون با موفقیت وارد حساب Insta خود می شوید ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، اکنون من به حساب Insta خود وارد شده ام.

بازنشانی رمز اینستاگرام

بنابراین ، دوستان ، به این ترتیب می توانیم رمز عبور اینستاگرام را با استفاده از شماره تلفن ها بازنشانی یا تغییر دهیم. اگر دوست دارید لطفا این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کاربرد پرسونا در ایمیل مارکتینگ

۷ تعریف پایه‌ای سایت و کسب و کار اینترنتی که باید بدانید !

مدل کسب و کار چیست؟