بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که برای جذب ، جذب و حفظ مخاطب با ایجاد و به اشتراک گذاری مقالات ، فیلم ها ، پادکست ها و سایر رسانه ها استفاده می شود.

 این رویکرد تخصص ایجاد می کند ، آگاهی از نام تجاری را ارتقا می بخشد و کسب و کار شما را در زمان خرید کالای فروخته شده در ذهن خود نگه می دارد.

بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی است که بر ایجاد ، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدف آنلاین متمرکز است.  اغلب توسط مشاغل به منظور دستیابی به اهداف زیر مورد استفاده قرار می گیرد: جلب توجه و ایجاد رهبری ، گسترش مشتریان ، ایجاد یا افزایش فروش آنلاین ، افزایش آگاهی یا اعتبار نام تجاری و درگیر کردن جامعه آنلاین کاربران.

 بازاریابی محتوا با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای رایگان ارزشمند مشتریان جدید را جذب می کند. این به شرکت ها کمک می کند تا وفاداری پایدار به برند ایجاد کنند ، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و تمایل به خرید محصولات از شرکت را در آینده ایجاد می کند.

اصول بازاریابی محتوایی چیست؟

شاید مهمتر از درک اینکه بازاریابی محتوا چیست ، درک اینکه چرا بازاریابی محتوا برای تجارت شما مهم است. ابتدا باید چهار مرحله چرخه خرید را درک کنیم:

    اطلاع. قبل از آگاهی مشتری ممکن است نیاز داشته باشد ، اما نمی داند که راه حلی وجود دارد.
    پژوهش. هنگامی که مشتری آگاه است که راه حلی وجود دارد ، برای آموزش خود تحقیق می کند. 

به عنوان مثال ، یک خریدار خودرو سعی می کند بفهمد انواع مختلف خودروها کدام است و کدام یک متناسب با نیازهای آنها است.
    توجه. در این مرحله مشتری شروع به مقایسه محصولات مختلف از فروشندگان مختلف می کند تا مطمئن شود محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت می کند.
    خرید کنید. در نهایت ، مشتری تصمیم خود را می گیرد و با معامله جلو می رود.

تبلیغات و بازاریابی سنتی در مورد دو مرحله دوم بسیار عالی است. بازاریابی محتوا با بالا بردن آگاهی از راه حل ها و آموزش مصرف کنندگان در مورد محصولی که ممکن است قبلاً به آن توجه نکرده باشند ، به دو مرحله اول فرایند خرید وارد می شود.

در شرکت خودم ما از بازاریابی محتوا برای رشد بیش از 1000 درصد در سال گذشته استفاده کرده ایم. مشتریان بالقوه محتوای ما را پیدا می کنند ، ارزش آن را پیدا می کنند و وقتی با ما تماس می گیرند ، دیگر متقاعد شده اند که می خواهند با ما کار کنند.

 ما مجبور نیستیم در هیچ تاکتیک فروش فشاری مشارکت داشته باشیم ، این فقط به بررسی جزئیات ، امضای توافق نامه و شروع کار است. اعتمادی که معمولاً باید طی یک چرخه فروش گسترده ایجاد شود ، قبلاً ایجاد شده است قبل از اینکه بدانیم مشتری احتمالی وجود دارد.
https://en.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
بازگشت سرمایه برای بازاریابی محتوا اگر به درستی اجرا شود می تواند خارق العاده باشد. ما حتی یک سکه برای بازاریابی محتوای خود یا حتی آنقدر وقت صرف نکرده ایم. 95 درصد از موفقیت هایی که ما در بازاریابی محتوا تجربه کرده ایم را می توان در تعداد انگشت شماری از مقاله هایی که نوشته ام ، و حداکثر 20 ساعت کار اضافه کرد.

بازاریابی محتوا از آنجایی که از سایر کانال های بازاریابی دیجیتال پشتیبانی می کند ، مزایای بیشتری نیز به همراه دارد. این محتوای اضافی را برای بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می دهد و با ایجاد پیوندهای طبیعی داخلی و ایجاد محتوای خوب در وب سایت شما که در موتورهای جستجو یافت می شود ، به تلاش های SEO کمک می کند. در حقیقت ، برای بسیاری از شرکت ها ، عمده تلاش SEO آنها باید بر بازاریابی محتوا متمرکز شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کاربرد پرسونا در ایمیل مارکتینگ

۷ تعریف پایه‌ای سایت و کسب و کار اینترنتی که باید بدانید !

مدل کسب و کار چیست؟