مدل کسب و کار اینفلوئنسرها
مطالعه مطلب کامل مدل کسب و کار اینفلوئنسرها چیست
بخش بندی مشتریان
مشتریان اینفلوئنسرها همان افرادی هستند که بیشترین منفعت را به آنها میرسانند. اگر محصولی برای فروش دارید این افراد مشتریان وفادار شما هستند و اگر محصولی ندارید آنها طرفداران دو آتشه و دنبال کنندگان شما میباشند.
ارزش پیشنهادی
چه ارزشی به مخاطبان خود ارایه میدهید؟ کار اصلی اینفلوئنسرها تولید محتوا در فضای آنلاین است. پس تولید منظم و مستمر محتوا در حوزه فعالیت خود، هم ارزش پیشنهادی شما و هم یکی از فعالیتهای کلیدی شما میباشد.
کانالهای دسترسی
از چه طریقی ارزش خود را به مخاطبان ارایه میدهید؟ رسانه اصلی شما چیست؟ برای مثال اگر در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستید این رسانه کانال اصلی ارتباط شما با مخاطبان است.
رابطه با مشتری
خواهان چه نوع رابطهای با مخاطبان خود هستید؟ از آنجایی که اینفلوئنسری یک کسبوکار حضوری نیست طبیعتاً امکان رابطه حضوری با مخاطبان وجود ندارد مگر اینکه بعضی اوقات همایشهایی با حضور دنبال کنندگان خود برگزار کنید.
منابع کلیدی
در حال حاضر چه منابعی برای شروع حرفه اینفلوئنسری در اختیار دارید؟ گوشی موبایل ، دوربین ، سه پایه ، میکروفون ، تدوینگر ، کامپیوتر یا ...؟
نظرات
ارسال یک نظر